Cattas liv och tankar

Springer och ler

Publicerad 2011-08-03 22:27:50 i Allmänt,

Efter en härlig dag ute i Pråmviken var det läge att ta på sig springsskorna o ta en runda nu ikväll. Varmt o jobbigt var det o jag kände att det var lite tråkigt.. Då fick jag plötsligt vår fantastiska Zumbaledarinnas ord in i mina öron:

"Le!! Ler man o skrattar känns det inte lika jobbigt!"

O som jag log!! Jag log o sprang o log o sprang, o till slut kände jag mej rätt fånig då jag sprang där som ett glatt stoll men det gick faktiskt mycket lättare! Men hör ni talas om någon som mötte en krampaktigt leende människa, högröd i ansiktet efter vägen så var det bara jag, inte någon som var lycklig över att ha smitit från någon låst avdelning....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela