Cattas liv och tankar

Gävle del 2

Publicerad 2011-08-02 22:20:15 i Allmänt,

Lite mer bilder från vår Gävlesemester!

Bara mys som ni ser! Vi hade verkligen härliga dagar i Furuvik! Tycker att Furuviksparken var jättebra för barn i alla åldrar, fräscht och välordnat. Vi tog djurparken en dag, badet den andra dagen o tivolit sista dagen. Skönt att kunna ta det lugnt o slippa stressa runt på allting samma dag. På kvällarna blev vi grymt bortskämda med god mat o dryck o fantastiskt sällskap! Vi kände oss otroligt omhuldade av generositet och vänskap, ljuvliga dagar! Känns som att det kommer bli fler turer neröver....












Tusen TACK till Mona o Olle för lånet av stuga och för att Furuviksvistelsen blev ett underbart sommarminne!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-08-10 18:13:42

Trevnaden var ömsesidig. Dörren står alltid öppen, det finns massor av bus att göra i Gävle för hela familjen. Mat o sänger är inget problem. Kram Mona o Olle

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela