Cattas liv och tankar

Grattis älskade du!

Publicerad 2011-12-11 00:16:22 i Allmänt,



För tretton år sedan föddes mitt första barn! Lyckan som jag kände då jag fick henne upp på mitt bröst går inte att beskriva med ord... Ett  barn, mitt alldeles egna underbara barn! Ett barn som man utan att blinka skulle offra sin högra arm för, ja hela mej själv om det gällde.. Tretton år har nu gått och det är med skräckblandad förtjusning som jag följer hennes utveckling, för nu går det fort! Igår var hon ett barn, idag en tonåring.. En tjej som är så fantastiskt bra på alla sätt men även har de där inslagen av trulig tonåring emellanåt. Precis som det ska vara. O jag vet hur det är, tro det eller ej men jag har faktiskt oxå varit tretton år. Ena dagen vuxen, andra dagen så himla liten. O det är så det är. Men man kommer igenom den här tiden. O förhoppningsvis har man hittat sig själv på vägen och vet vad man står för, och vågar göra det. Jag hoppas och tror att det kommer att flyta på utan alltför stora törnar på vägen...

Jag önskar dej en underbar födelsedag mitt hjärta! O jag finns för dej, nu och för all framtid! Älskar dej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela