Cattas liv och tankar

I am a Juloholic...

Publicerad 2011-12-07 09:13:55 i Allmänt,

Måste erkänna. Är totalt fast i träsket. Familjen stöter snart bort mej. Men jag kan verkligen inte sluta…

Jag är en julknarkare.

Fullkomligt frossar i tända ljus, julsånger, glögg o saffransbullar. ÄLSKAR den här tiden! Ser riktigt hur kärleken krampaktigt försöker svälja ner morgonkaffet medans Tommy Körbergs ”O Helga natt” ljuder i köket. Men det är ju sååå himla ljuvligt den här tiden innan jul.. Inget är som väntans tider!

Kommentarer

Postat av: Katarina S

Publicerad 2011-12-08 09:20:53

Haha, ser tydligt bilden av M...liknande situation här hemma :-)

Isåg just i går att jag inte är särdeles konsekvent...förklarade för E för nån vecka sedan att jag inte tror på Gud...men just nu är "O Helga Natt o Betlehems stjärna.." i focus ;-)



Go' jul på er <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela