Cattas liv och tankar

Tänker baske mej räkna ner...

Publicerad 2011-07-13 21:26:27 i Allmänt,

Tio arbetspass kvar till semester (TIO!)... O precis idag kan jag lugnt säga att det känns långt borta. Men det är bara att bita ihop, kämpa i motströms o jobba på.

Annars har dagen varit bra.

Var på tioårskalas i Dacke där det vankades jordgubbstårta o mysiga människor. Himla roligt! Men kan inte riktigt greppa att de här 01-orna blir tio år.... Tycker det är alldeles nyss de var pyttesmå o krälade runt i ett gytter på golvet på våra mammaträffar.. Himla tur att man inte åldras lika snabbt som barnen, för TÄNK vad gammal jag skulle vara då! Tror man fyller år ungefär var tredje år efter 30, o det är väl ok.. Som hundar ungefär, men tvärtom eller nåt sånt. Kan hända att jag babblar nu, bäst att å o lägga mej, arbetsdag imorgon igen!

 
Finfina flickorna Elvira o stortjejen Emma som fyller tio idag!!

 En riktig sommartårta!

 Lisa busar med lillkatten! Tokroligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela