Cattas liv och tankar

Gillas!

Publicerad 2011-11-01 18:03:11 i Allmänt,

Att komma till jobbet o få en massa lyckoönskningar till dsk examen och dessutom ha en Bordsflagga hissad på "min plats" värmer rätt bra! glad över mina härliga arbetskollegor!! Kan även säga att den tjusiga blombuketten på bron värmde rätt bra den med för att inte tala om de vackra rosorna som grannstinta kom med! Det är ju det jag säger, måste ju läsa mer kurser snart!

Nu har jag suttit o bläddrat i Idas skolkatalog och fnittrat lite för mej själv då jag kan känna igen rätt många genom deras föräldrar som såg likadana ut i samma ålder, himla kul! Ska nu samla lite styrka o tålamod innan det är dax för Lisas nattning... Har väl inte direkt varit den lättaste sysselsättningen senaste dagarna.. (o nej, allra käraste syster det är INTE lagomt åt oss! Så sluta skrocka belåtet!)

Kommentarer

Postat av: Milliz

Publicerad 2011-11-01 19:37:25

Du är värd varendaste liten blomma som finns <3



PS....Muohahahaha :D Kan väl aldrig tro att jag tänkte de tankarna ;) Puss på er!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela