Cattas liv och tankar

Inredningsparty!

Publicerad 2011-11-17 22:29:27 i Allmänt,

Ikväll har jag varit till grannbyn o gästat Elin i deras fina hus för en kväll med visning av inredningsprylar! Massa fint var det såklart men jag var en ordentlig tösabit o höll hårt i plånboken... (Har bästa Jannice i färskt minne då hon efter en shoppalöspåMarykayprodukteralatusentalskronor, ej sov en blund på natten och dagen efter ringde till konsulenten och hävde sitt köp med lätt darr på stämman.. )

Fantastiskt
trevlig kväll i grannsocken, o underbart fika! O det är nästan så man blir sjukt imponerad (ok, rätt grön av avundsjuka fläckvis..) av värdinnans make som städat, fixat, handlat och dessutom bakat matbröd till fikat och enligt värdinnan stod även middagen på bordet då hon kom från jobbet! Allt detta samtidigt som han är hemma med 1½ åriga tvillingar och ännu ett litet yrväder! Makalöst.. Heder o respekt!!

O eftersom jag är ett lättlurat väsen har jag nu gått med på att vara värdinna för samma visning... Tycker det borde finnas någon som är intresserad av att komma förbi på lite fika (kanske lite glögg? JA, definitivt glögg blir det!), surr och samtidigt kika på lite fina inredningsatteraljer...Tjoa till om nån vill komma!

Kommentarer

Postat av: Cissi Sjölund

Publicerad 2011-11-18 21:10:34

Älskar inredning så om jag är ledig så kommer jag gärna :-)

Postat av: Carro

Publicerad 2011-11-18 22:07:31

Postat av: Carro

Publicerad 2011-11-18 22:07:56

I det inlägget skulle det stå.. JAG, JAG, JAG!!!!

Postat av: Emma S

Publicerad 2011-11-18 22:40:48

Jag kommer gärna :)

Postat av: N

Publicerad 2011-11-19 00:03:20

Jag kommer - NÄR?

Postat av: Ylva

Publicerad 2011-11-20 00:18:12

Älskar party och älskar inredning så om jag är ledig (och får :)kommer jag gärna på inredningsparty :D

Postat av: Elin

Publicerad 2011-11-20 10:01:08

Kul att du kunde komma!!:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela