Cattas liv och tankar

Söta små

Publicerad 2011-11-05 11:59:22 i Allmänt,

Stora barnen reflektion efter mammans konstaterande att Ida är lik på "pappans sida"

G: Ja du är ju mycket mer lik pappa.

I:  aha... (lite lagomt ointresserad tonårstjej...)

G:  Ja DU är ju LÅNG o SMAL, ja jättesmal liksom!

I: Ahaa... (typ guuud va spännande samtalsämne!)

G: Jamen du är ju smal o lång, jag är ju MYCKET mer lik mamma!!

Nu måste mamman bara flika in:

-Hur menar du då? (med ooooerhörd blid stämma...)

Nu börjar sonen inse att han kan vara ute på lite hal is och eftersom han inte vet att mamman faktiskt sett sig i spegeln så styr han upp det hela efter en stunds betänksamhet :

- Jomen mamma, jag menar att du är ju mindre lång och mindre smal..

Kommentarer

Postat av: N

Publicerad 2011-11-05 23:23:14

Älskade barn<3

Postat av: Elin - Bondmora

Publicerad 2011-11-07 20:13:51

Där fann han sig snabbt! :-D

Postat av: Elin

Publicerad 2011-11-10 20:54:25

Fantastiskt roligt!!:)

Postat av: mia

Publicerad 2011-11-12 19:21:50

hahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahaaaaa!!!!!!!!!! UNDERBARA UNGAR!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela