Cattas liv och tankar

Undra vad nästa "Klick" ska bli...

Publicerad 2011-11-08 21:00:02 i Allmänt,



Då jag klickade sist blev det en resa till Paris... Nu sitter jag här, tittar på kort o längtar tillbaka o funderar på vart vi styr kosan nästa gång...

Prag? Skottland? Irland? Italien?

Har ni något hett semestertips? O kanske ska tillägga att jag är inte direkt på väg idag utan mer framemot vårkanten ..Men måste verkligen ha något att se fram emot!!

PS Jag veeeeeet att Pina colada inte är direkt nån fransk drink men den är väldigt god! O så var det Happy hour ;-)

Kommentarer

Postat av: N

Publicerad 2011-11-08 21:59:33

INTE Prag nu!!! Ni måste vänta på oss...och det lär ju ta ett tag =)

Postat av: Carro

Publicerad 2011-11-08 22:03:58

Italien, Italien.. lär vara grymt!! :)

Postat av: Carro

Publicerad 2011-11-08 22:05:23

Eller en weekend i Irland.. eller en vecka i Rumänien!! :D

Postat av: N

Publicerad 2011-11-11 23:37:12

Ja,ja ta Rom först...inte Prag, snälla INTE PRAG

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela