Cattas liv och tankar

Får jag presentera:

Publicerad 2011-10-31 17:15:20 i Allmänt,




Catharina Backlund
, Distriktssköterska!!

Med glädje i hjärtat men även ett stänk av vemod bockar jag nu av Distriktssköterskeutbildningen. Finito. The end.
Märkligt att det kan kännas så... tomt, då man längtat efter den här stunden i ungefär hundra år eftersom jag alltid velat bli distriktssköterska. Ska inte påstå att det varit helt enkelt men tycker ändå att det har gått väldigt smidigt med allting. Att jobba hundra o plugga hundra är kanske inte helt optimalt men det har gått bra. Har ju ändå lyckas klämma in en bondefest o en Parisresa mitt i alltihopa oxå så då får man väl inte klaga. Men nu känns det skönt, o tomt.. Måste nästan sätta mej o planera nästa projekt.. Hmmm.. Diabetsutbildningen nästa?

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2011-10-31 21:09:21

GRaaaaattis!! Impad, 100/100 är ju en bragd bara det.. för att inte glömma 100 % mamma också!!!

Så det är klart att du ska gå vidare till diabetestjosan!! Annars kan det ju bli långtråkigt!! ;) Än en gång grattis och stor kram från mig som också skulle vilja brinna för ngt!! (förutom godis då ;)

Postat av: Milliz

Publicerad 2011-10-31 22:15:37

Superduper GRATTIS till världens bästa!! :D

Postat av: Pojkdockan

Publicerad 2011-10-31 22:47:50

Grattis! Bra jobbat!!! -74 vart visst ungarna alldeles speciellt bra...;-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela