Cattas liv och tankar

Älskar höst!

Publicerad 2011-09-17 19:35:20 i Allmänt,

Haft en helt sagolik och solig höstdag! Packade lite matsäck och drog iväg till stugan med Lisa och Gustav över dagen. Fick även sällskap av Vicktoria och hennes fina pojkar! Vi grillade korv, fiskade och bara njöt av lugnet... Underbart!!

Jag, Gustav o Lisa for sedan en sväng och letade lite svamp då de andra lämnat oss. Eller letade o letade, det kryllar ju av de små raringarna i skogen nu!! Skulle kanske kunna kalla mej lätt manisk i mitt plockande
men herreguuud vad jag tycker det är roligt!! Så nu vankas det köttgryta med nyplockade trattisar! Mums!!

 
 
 

 

Kommentarer

Postat av: Eija-Riitta Eklöf-Berliner-Mauer

Publicerad 2011-09-18 12:45:14

Det låter som en trevlig utflykt och fina bilder :) Svamp som är så gott! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela