Cattas liv och tankar

Herrejösses!

Publicerad 2011-09-03 21:06:12 i Allmänt,

Har så trevliga helger numera att jag funderar skarpt på att skippa mån-tors och bara ha helg!

Gårdagen bjöd på högkvalitativt umgänge hos fina underbara vänner, med god mat, vin, kortspel och planering av höstens happening! SÅ KUL! Hade tagit med resesängen som vi nattade Lisa i och sedan lyfte vi bara över henne i vagnen då vi gick hem några timmar senare (allt är relativt..). O jag kan väl säga att det kändes sisådär att klacka genom byn vid 04-snåret med barnvagn... Som tur är så är det inte direkt motorväg genom Liden så vi såg inte en kotte efter vägen...Och det gick inte så stor nöd på flickebarnet, sov som en prinsessa o var fullkomligt överlycklig över att ha fått vara med "Nettan o Jöjgen" som hon tycker "ååååååm".

Bild sen en busig helg för några veckor sedan och vi är INTE ett dugg suddiga!! Vad vore väl livet utan fantastiska bästaste vänner?!!!


Idag har vi mest glidit omkring och hjälpt senaste nykomlingen in i sin lhg lite smått, känns ju helt galet kul att det flyttar in mer härliga människor på byn som dessutom har små barn! Gillas!!!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-09-05 23:14:45

...och JAG vann i kortspelet!!! Första(och förmodligen enda) gången det händer i det sällskapet:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela