Cattas liv och tankar

Leeeeedig!!!

Publicerad 2011-09-12 09:31:31 i Allmänt,

Idag är det MIN alldeles egna lediga dag!! Fantastiskt skönt att bara glida runt och bara vara ledig! Har nu kört igång både diskmaskin o tvättmaskin o lämnat Lisa på dagis så nu beger jag mej till skogs för lite rekreation bland träden! Hoppas naturligtvis på att svamparna ropar extra högt idag så ska jag bära med mej lite sånt hem oxå!

O innan alla börjar förfasa sig över att jag lämnat Lisa på dagis o själv är hemma så vill jag tillägga att jag faktiskt ev ska plugga lite idag o kan säga att det är TOTALT omöjligt att göra med en Liten runt benen...

O innan alla börjar tycka att ojojoj vad ambitöst att plugga o jobba o ha massa ungar så vill jag bara tillägga att jag sa EVENTUELLT plugga lite i em...(beror på svampmängden..)

O innan alla nu börjar tycka att ojojOJ vad människan skryter om allt hon gör så vill jag bara förtydliga att det är inte så himla märkvärdigt.. Stora barn sköter sig själva OCH Lisa  o jobbet är lugnt o plugget är som det är...

O nu innan alla börjar tycka att HERREGUD vilken nonchalant människa så vill jag bara erkänna att jag gör så gott jag kan!! O för det mesta går det rätt bra.. Men inte alltid.

O till sist vill jag bara förtydliga att jag till fullo begriper att ni är totalt ointresserade av mina förklaringar! Vem bryr sig liksom...


PS Ville ju inte låta kaxig där.. Ok? Ok? Ok?????

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela