Cattas liv och tankar

Skolflicka

Publicerad 2011-09-01 21:08:59 i Allmänt,

Idag var det kursstart, sista tio veckorna på distriktssköterskeutbildningen.Snart klar! O fast jag vet att det förmodligen kommer kännas sjuuukt tungt att jobba 100% o plugga 100% så blir jag sådär märkligt lycklig då jag pluggar. Misstänker på allvar att det är något större fel på mej...

Efter upptakten på MIUN så lunchdejtade jag sambon, himla trevligt! Inte så ofta vi lunchar nuförtiden, lite svårt att få ihop det praktiskt då vi jobbar fem mil ifrån varann... Uträttade sedan en massa ärenden som man givetvis måste passa på att göra då man liks är i stan så man kan lugnt säga att pengarna rullade... Tror varje affär jag var in på tog 400 kronor i inträde... Dessutom hade jag turen att få bli klippt idag! Har inte klippt mej sen stan brann o det är ju ett tag sen.

Och vet ni vad? Imorgon är det fredag, igen!!!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-09-01 22:25:46

Snyggast!! : )

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela