Cattas liv och tankar

Återuppstånden

Publicerad 2012-08-30 18:16:53 i

Igår då jag kom hem från jobbet blev jag attackerad av en mycket aggressiv frossbakterievirusparasit. Skakade och frossade hela kvällen och hade ont i hela kroppen. Kändes ytterst ovant eftersom jag aldrig är sjuk (peppar, peppar...). Låg i fosterställning i soffan och tyckte synd om mej själv.. O då man är sjuk ringer man såklart mamma för lite "tyckasyndomoensvalhandpåpannankänsla". Av henne fick jag då de goda råden att duscha varmt, klä mej varmt och dricka något starkt. O som den förträffligt väluppfostrade dottern jag är, gjorde jag såklart som mamma sa! Nu vet jag inte om det var det eller om det bara var en snabbvisit av herr bakterie, men i morse då jag vaknade var jag som vanligt igen. Märkligt. Men väldans skönt!
 
Ikväll njuter jag av städad lägenhet och bygger pussel med lilla ljuvliga skrotLisa!
 


 

Kommentarer

Postat av: N

Publicerad 2012-08-31 23:12:08

Uscha! Hoppas du kryar på dig till imorgon (lördag)!
Kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela