Cattas liv och tankar

Kvalitetsdag!

Publicerad 2012-08-10 20:54:03 i

Idag har jag varit ledig inför stundande helgjobb! Startade dagen med skön o välbehövlig fotvård hos Helena på Lidenfoten och sedan drog jag o Lisa till skogs! Måste ju fylla dagarna med en massa ljuvlig Lisamys nu då vi lämnar henne hos farmor och far till London...
 
Vi har smaskat blåbär, plockat kantareller, tittat på myrstackar, varit i underbar moss-skog, kastat stenar i sjön och lekt med små grodor... For sedan till stugan och fikade och riggade lite inför mamma o pappas ankomst; slog på kylskåp, eldade och bar in lite vatten. Nu ikväll har vi njutit av gräddstuvade kantareller och snart är det hopp i säng för att ladda inför de två sista dagarna innan Londonresan!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela