Cattas liv och tankar

Snart fredag igen!

Publicerad 2012-08-28 17:52:00 i

Hoppsan vad dagarna rusar iväg! Har tänkt i flera dagar att jag ska uppdatera lite men herregud, har ju annat att göra! Som.. som.. Hmm.. Städa tvätta motionera  Men jag har ju i alla fall tittat på en HEL film utan att somna i soffan! Stort!
 
Helgen var helt fantastisk! Tror bestämt hösten är min absoluta favoritårstid! Klar och frisk luft, mörka mysiga kvällar, tända ljus och miljoner av goda svampar i skogen!! Älskar det!
 
Dagarna har ägnats åt att hämta hem kantareller och kvällarna har tillbringats hos sköna människor med otroligt trevligt sällskap! Körde på fredagkväll men på lördag blev det bubbel, vin o EN snaps! Kanontrevligt! Mumsade kräftor och sjöng så att jag är rakt brydd att inte Idoljuryn dök upp o bara vill ha oss allihopa, direkt till final....
 
Mera sådana kvällar!
 
Bjuder på utvalda godbitar från helgens bravader! O hur var det egentligen... Bokade vi Spanien? Kliiiiick...
 
 
 




 

Kommentarer

Postat av: fia fit

Publicerad 2012-08-28 21:00:09

Vad roligt det där med film. Så gör jag alltid. Somnar. Eller går och lägger mig mitt i filmen. Men jag är så trött att det känns som det kvittar i dessa stunder!

Postat av: N

Publicerad 2012-08-28 21:52:25

Vi skålade iaf på det - det måste väl gillas?

Postat av: Catta

Publicerad 2012-08-29 08:16:52

Fia fit: Har lyckas sett ännu en film.. Men den var så dålig så att det hade varit bättre att sova...

Nettan: Absolut! :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela