Cattas liv och tankar

Tack för all support på resans omväldigande start!

Publicerad 2012-08-19 18:56:00 i

 
Utdrag från facebook klockan 05.25. Tågets avgångstid 06.01. Väskan befinner sig fem mil bort. Jag klev ombord med väskan kl 06.00.45.... Mer spännande med snäva marginaler!  Men får väl vara glad att jag kunde ge så många dagens goda skratt. Men jag skrattade inte speciellt mycket mellan 05.20 och 06.01...STORT TACK till min riddare på den hmmm.. vita springaren!
Catharina Backlund
  • Eva Regina och 15 andra gillar detta.
    • Anna Oj! Hoppas att inte biljetter och pengar ligger i just den väskan!!!!! Kram ♥ .....och du hann ju till tåget i alla fall........ som du brukar.....;-)
        · 2 
       
      (Anna har varit med o sprungit m klackeskor..)

    • Nettan Men herreguuuuud!
       
      (jourusåatt, jag kan minsann få upp pulsen på morgonkvisten!)

    • Ida Hur är de möjligt kvinna!!! Håller tummar å tår att du hinner få den. Kraaam

    • Jessica Hoppas det ordnar sig. Trevlig resa!

    • Catharina Backlund Racerkillen hann :-) har återigen sprungit på perrong m klackeskor! Men nu är vi på väg o jag tror jag behöver ett glas sprit... 
        · 18 
      (undrar om ni gillar racerkillen, klackeskorna eller spriten...)

    • Ingela Du skulle kanske tjatat mindre och koncentrerat dig på packningen i tid i stället:-) Det är nog Martin som skulle ha haft ett glas hälsa och gratta. Ha en trevlig resa då:-))
       
      (mina arbetskamrater påstår att jag tjatat om resan.. Vilket påhopp! ;-))
      ·  · 4

    • Jannice Ha ha ha!!!
      Det är alltid så spännande med dig, man vet liksom inte vad som väntar ;-)
      Puss och ha en bra semester ♥
        · 2

    • Nattalie Hahaha, härlig tjej och som vanligt härliga kommentarer från Ingela. :-) Ha så himlans trevligt! :)
       
    • Marianne Men nej!!
    • Carina  Ja men det bästa var ju att ni hann att få den! Kram och ha en trevlig resa :)
    • Maria Förlåt, jag kan bara inte låta bli men....MOHAHAHAHAHAHAHAAA!!!! Det finns ett ordspråk som lyder "Man skall icke kasta sten i glashus".. Känns det igen...?
      (kanske eventuellt gick an om ett väldigt irriterande askmoln för något år sedan..)

    • Maria  Btw, ha det alldeles fantastiskt! ;) ♥

    • Katarina Men människa, så du gör! Trevlig resa nu då :-)
       
    • Ewa Trevlig resa Katta:)!
    • Camilla Wallin Varför är jag inte ens brydd???!! Ha d så himla underbart! ♥
      den 14 augusti kl. 09:34 ·  · 1 (O här gillar såklart mamma! o pappa slet säkert sitt stackars hår..Igen.)

    • Eva  resan kommer att bli jättebra med en sån start ;)
      den 14 augusti kl. 10:46 ·  · 1

    • Olle O Mona Eriksson Även solen har fläckar..... (Tack fina ni!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela