Cattas liv och tankar

Blott en dag

Publicerad 2012-12-15 17:22:00 i

Då man läser i media om gårdagens skolmassaker i Connecticut så vill man bara låsa in sina barn och aldrig någonsin släppa ut dem i den hårda verkligheten igen. Att nås av beskedet om att det skjuts på sina barns skola är så vidrigt hemskt att det inte ens går att föreställa sig känslan..  att dessutom förtvivlad stå utanför skolan och se alla andra mammor och pappor förenas med sina barn men inte få se sina egna komma utspringandes och rusa in ens famn är så fruktansvärt att det går inte ens att tänka på.
 
Så jag läser, gråter och lider verkligen med alla drabbade. O jag kramar kanske mina barn aningen för hårt men jag vill bara förvissa mej om att de finns där. Idag och för evigt.
 
Älskar er!
 
Lilla skrot orkade bara inte höra på alla luciasånger i kyrkan i torsdags.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela