Cattas liv och tankar

Fem snabba!!

Publicerad 2012-12-11 21:35:02 i

I helgen satt vi och pratade om vilka fem saker i fem olika områden som bäst kan beskriva vem man är.. Vad man skulle välja om man bara fick välja en sak från varje område.
 
O då var det ganska självklart för mej att säga:
 
Bok: Sagan om Isfolket
Ätbart: Räkor
Drickbart: Vin
Musik: Magnus Uggla
Film: Sagan om ringen
 
Så tada! Där har ni mej i ett nötskal!
 
O även fast jag vet att ni inte gärna kommenterar (fast jag ser att ni är massor som läser...) så önskar jag o hoppas att ni lämnar en litenlitenliten kommentar på vilka fem saker som representerar just DEJ! Skulle tycka det var tokroligt så skriv för jösse namn!
 
 
 
      
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Maria F

Publicerad 2012-12-12 10:07:35



Bok: jag ändrar till blogg: Cattas liv och tankar <3
Ätbart: kyckling
Drickbart: vatten
Musik: Bon Jovi
Film: Dirty dancing och Sex and the city, kan inte välja, velig...;-)

Postat av: C

Publicerad 2012-12-12 13:31:04

Men gulle dej :-)

Postat av: N

Publicerad 2012-12-13 22:19:57


Bok: "Stolthet & fördom" Jane Austen
Ätbart: Lax i alla former
Drickbart: rött vin
Musik: Rock (omöjligt att välja grupp/artist men rockgenren är den jag allra helst lyssnar på)
Film: "Dirty Dancing" (så klart!!)

Postat av: Fiddeli

Publicerad 2012-12-13 23:25:33

Bok: Henning Mankells alla Film: Kill Bill Musik: Evenesence Ätbart: Sushi Dryck: Vitt vin

Postat av: Eva

Publicerad 2012-12-16 21:56:26

Det här måste jag bara svara på! :-)

Bok: Eleni av Nicholas Gage
Ätbart: Kött
Drickbart: Rött vin
Musik: Allätare
Film: Shirley Valentine

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela