Cattas liv och tankar

Grand finale!!!

Publicerad 2012-12-05 22:10:47 i

Ikväll var det dax för finalen i  "Halv åtta hos mej". Kvällens värdinna var Anna som bjöd på en väldigt god "70-tals meny". Älskade förrätten, vilken faktiskt oftast har varit min favorit i samtligas menyer (ostsoppa, sparisspannacotta, laxtoast, räkcoctail m avocado..mmmmm!). Har som vanligt under de här veckorna haft en väldigt trevlig kväll och fått njuta av sagolika måltider! Trerätters o vin mittiveckan.. Lyx deluxe!
 
Men det roliga har även ett slut.. Det var slutligen dax att räkna ihop rösterna...
 
O det var med en ganska överlägsen seger som Yvonne kammade hem både äran och fyra flaskor vin!! Väl värdig vinnare!! Så stort GRATTIS till dej Yvonne!! O nu är det bara att börja fila på vårens menyer... För det här var alldeles för roligt för att vara slut.. Vi är påét igen!! O kanske, kanske vi skulle ha bjudit in Helge Skoog också hit upp till Lidenskogarna.... Hmmm..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela