Cattas liv och tankar

Hemma i soffan är också rätt ok!

Publicerad 2012-12-02 21:34:22 i

Haft ett himlans trevligt dygn i staden! Vi har ätit gott, druckit gott, shoppat, ätit gott och just ja, sa jag att vi ätit gott också? Började med att checka in oss i en mindre svit på Knaust (jourusåatt...) sen klackade vi genom drivor av snö till Jops där vi åt god lunch med vin till. Efter det blev det lite shopping innan vi vände åter till hotellet för lite lugn o ro innan det var dax att äta middag, Tapas på Saffran. Tokgott!!! Avrundade kvällen med ett glas vin o mysigt häng på Bishops innan vi gjorde kväll. Märkligt att då man väl har chansen med en pubrunda så sitter man mest bara o funderar på när det är legalt att gå och lägga sig... Inga krogråttor direkt.. Men desto piggare var vi i morse då det vankades hotellfrukost!
 
 
Mysigt med all snö!!
 
 
Idag hämtade vi igen vår efterlängtade lilla skrot som varit hos farmor o B-O i flera dagar, verkade inte ha gått någon nöd på henne heller... Så nu är ordningen återställd och vardagen närmar sig igen.. Tillbaks till soffhörnet, Lisa sover sött i sin säng o fina stora barn kommer imorgon.. Vad himla bra jag har det!!! 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela