Cattas liv och tankar

Gud skapade ingen stress...

Publicerad 2012-02-24 21:20:28 i Allmänt,

Men någon måste ha gjort det...

Idag har jag varit "ledig".. Hela fm städade och gallrade jag i Gurras rum för där har vi målat om nu då han varit hos pappan, som en liten trevlig överraskning... O jag kan då rakt inte begripa varför man måste samla på Pringlesrör o tomma energidrycksburkar (som han inte ens dricker..) men det är väl för att jag är så gammal som jag inte fattar det.

På em for vi iväg till Birsta för att införskaffa lite detaljer till rummet, lämnade då in Lisa till mamma o pappa för mys och en natt i Sunnås. Toksprang sedan runt på IKEA som en förvirrad guldfisk (inte för att de kan springa men korttidsminnet stämmer...) och haffade åt mej det jag skulle ha, löste sedan ut Gurras byxor och Idas skor och blåste sedan hem igen för att Gustav skulle hinna till sitt disco klockan 18, PUH!

Men Gustavs min då han såg sitt nya rum var värt all stress! Tror vi lyckades!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela