Cattas liv och tankar

Hård mot dom hårda....

Publicerad 2012-02-07 18:04:48 i Allmänt,

Rent hypotetiskt... Måste man verkligen spara varje nalle, leksak, McDonaldsrappel och annat löst? I sådana fall måste vi nog snart hyra Globen eller något snarlikt... Sen kan det faktiskt vara så att jag har något sjukligt märkligt beteende som gör det fantastiskt svårt att slänga gosedjur och dockor. Gör liksomt ont i hjärtat då de tittar på mej med den där lätt sorgsna blicken;

"Jaså... Duger jag inte längre... Vad har jag gjort för ont för att du inte ska tycka om mej längre..."

Jamen ni förstår ju vilken traumatisk upplevelse det blir för mej då! Men nu har jag tagit tag i problemet!
 
Så älskade lilla skrothumla.. Några av dina nallar har tyvärr lämnat oss för en bättre värld... Där det finns massor av utrymme och andra gosiga barn att leka med.. O där finns det inga mammor som är....allergisk? mot nallebjörnar..o McDonaldsprylar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela