Cattas liv och tankar

O då bockar vi av ännu en helg.

Publicerad 2012-02-19 22:14:56 i Allmänt,

I fredags for jag och barnen ner till allra käraste syster och småbrudarna. Martin och Niclas var på ett eget äventyr till Stockholm och Globen för en konsert med Rammstein, hur man nu frivilligt vill betala för att lyssna på det... Jag, syster och alla barnen mumsade tacos som sig bör på en fredagskväll, och tydligen var det sömnmedel i det för jag blev rakt tvungen att gå och sova efter att jag nattat Lisa. Toktrött.nu.

Igår axlade jag sedan den ansvarsfulla rollen som 5-barnsmamma eftersom syster var världens hurtigaste och drog iväg på en skidtävling på 44 km.... Skulle nu kunna orera om hur tufft o jobbigt det var med fem ungar men kan inte påstå att jag direkt slet ut mej på barnvaktandet... Behändigt med stora barn!





Idag har vi firat världens finaste Gustav som fyller 11 år imorgon! Kalas hela långa dagen och massor av trevligt främmande! Det gillar vi! Men nu ska det hoppas bums i säng här på tandläkarns för man blev faktiskt lite extra trött efter toktrevligt kortspel och den efterföljande eminenta pubsvängen på byn igår kväll med bästa sällskapet! 
 

Kommentarer

Postat av: N

Publicerad 2012-02-22 21:45:19

Puss<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela