Cattas liv och tankar

Prao!

Publicerad 2012-02-20 19:00:15 i Allmänt,

Hej alla! Lisa här!

Idag har jag varit på mammas jobb och hjälpt till lite, hon verkade behöva lite assistans.. Tog naturligtvis på mej mina fina "knappar" för jag har sett att mamma har såna då hon jobbar. Verkar vara viktigt på något konstigt sätt... O helt ärligt vet jag fortfarande inte vad mamma gör för nytta på dagarna.... För först så ritade vi och spelade musik, o då blev tanterna jätteglada och ritade de med! Sen bollade jag med en farbror och busade med en annan. Alla bara leker på mammas jobb ju och de blir så glada då jag kommer dit och hjälper till! Sen blev det supergott fika!! Nybakad kaka med hallon! Yummie! O glass fick jag också! Tror bestämt jag gillar mammas jobb! Men på em hade de någon slags "rapport" som var SÅ rysligt tråkig så då passade jag på att sova en skvätt...

Himla bra dag! Kramar från Lisa


Kommentarer

Postat av: annie

Publicerad 2012-02-21 12:45:43

HAHAHAHAHAHA kanske jag ska följa med svärmora på jobb en dag och "jobba".. Tuppluren såg sjukt skön ut! :D

Postat av: Catharina

Publicerad 2012-02-21 14:29:36

Tycker jag du kan göra :-) Har ju gott fika oxå ;-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela