Cattas liv och tankar

Nyårsafton 2011

Publicerad 2012-01-02 11:47:49 i Allmänt,

Avslutade året med ett alla tiders kalas tillsammans med fina härliga vänner! 10 vuxna och 12 barn/ungdomar. Var riktigt trevligt att efter en arbetsdag få komma hem, duscha, göra sig vacker (nåja, så gott det nu går..) o sedan få sätta sig till ett vackert dukat bord utan att behöva göra ett gnota själv! Gillas! Kvällen avlöpte hur bra som helst o barnen var nöjda och glada! Nattade Lisa vid 23 och lyfte sedan över henne i vagnen då vi klackade hem fram på nattkröken. Att hon dessutom sov till kvart i elva på nyårsdan gjorde definitivt inte ont. (Sen kan vi ju helt sonika undvika att berätta att hon somnade i soffan kl 19 på nyårsdan, vaknade kl 21 och sedan var vaken till 01....Mindre kul..)

Så nu ser vi fram emot ännu ett år med helt oskrivna blad. Hur kommer det att bli? Inga nyårslöften men några tankar om året har jag nog.. Resa? Absolut! Fest med vänner? Helt säkert! Mysiga dagar med familjen? Givet!

Varmt välkommen 2012!!!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela