Cattas liv och tankar

Baka baka liten.....limpa!

Publicerad 2012-06-04 20:45:58 i Allmänt,



Efter en regnig start på dagen där det satt fint med en kopp kaffe och tända ljus framför dataskärmen, så gick dagen som en dans och vips var den slut o det var dax att gå hem. Regnet fortsatte strila så det blev en tur till affären för att införskaffa attiraljer till filmjölkslimpa. Så nu har vi mumsat nybakt och jag tror minsann jag ska gå o sova nu... Så himla trött och imorgon kväll vankas det räkfrossa på Porter café!

 

O tänka sig, då limpan var klar och det doftade ljuvligt av nybakt så kom jag ooooosökt att tänka på en viss person... Men eftersom han har gömt sig i en gruva långtbortistan så får han vackert vara utan.. Tills nästa gång jag bakar...

Kommentarer

Postat av: Fia fit

Publicerad 2012-06-05 08:52:25

Älskar nybakat men kan verkligen inte baka. I alla fall inget som blir gott :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela