Cattas liv och tankar

Den sommartid nu kommer....

Publicerad 2012-06-10 22:19:23 i Allmänt,

Examensdagen kom och gick... Fantastisk dag med en strålande sol och en alldeles blå himmel, som sig bör på en examensdag! Massor av finklädda barn och ungdomar, några med rosor i händerna andra med nyplockade liljekonvaljer. Så fina. Så förväntansfulla.

Som vanligt var kyrkan fullproppad med folk. För vissa var det den allra första examensdagen och för andra den allra sista på skolan i Liden... Vet faktiskt inte vilka som var mest rörda.. men jag vet att det var otroliga uppträdande, både med sång och instrument! O jag är helt övertygad om att vi föräldrar och alla andra anhöriga har fler enastående avslutningar att se framemot framför oss, vilka talanger!




Mitt stora hjärta och snygg kompis!!




Mitt andra stora hjärta!!

 

Fina fina tjejerna!!!

 

Sagolikt fiolspel av tuff tjej inför en fullsatt kyrka!! O dessutom bjöds det på ett "pojkbandsuppträdande" av modiga grabbar!! Duktiga!



Examenstårta med färska jordgubbar. Precis som det ska vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela