Cattas liv och tankar

Herregud vilka tjejer!

Publicerad 2012-06-17 14:51:33 i Allmänt,

Foto: En Svensk Klassiker avslutad med Vätternrundan :-)  D firar vi med bubbel!!

Det är med stolthet jag nu kan titulera mig som storasystertillensomgjortklassikern!

Dessa två fina tjejer fick för drygt ett år sedan en briljant idé att de skulle göra damklassikern och anmälde sig raskt till damvasan och sedan till tio mil på cykel..För normala människor kanske det kan tyckas räcka men för de här två föddes en ny idé..

Vi gör rätta klassikern oxå vettja!

Så därmed blev det så att de både simmade och sprang i dubbla klassiker; damklassiker och rätta klassiker. Men även det gick som på räls. I vintras var det Vasaloppet, i strålande sol gled de efter nio mil över mållinjen med ett leende på läpparna och en lyckotår i ögat... Kan eventuellt hända att det även satt en storasyster någonstans i Liden och grät en skvätt oxå över sin duktiga lillasyster o hennes kamrat.

O nu har de även nött sina små rumpor på cykel i 30 (!!!!!!) mil! I spöregn. Har inte ord att beskriva hur imponerad jag är av att de nu är i mål. De har gjort det!

GRATTIS till er båda underbara människor till väl utförd KLASSIKER!!!

Fantastiskt bra gjort! Ni är helt enastående!









Samtliga bilder är helt och hållet stulna från fejjan. Det får de bjuda på!

Kommentarer

Postat av: Milliz

Publicerad 2012-06-18 21:07:40

<3 Tack allra käraste Syster Yster <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela