Cattas liv och tankar

Kvällsmys på balkongen!

Publicerad 2012-06-07 23:20:36 i Allmänt,

Äntligen blev det lite sommarkänsla! Har suttit på balkongen i princip hela kvällen, ljuvligt! O framförallt, inte en kusjävul i närheten! För nu har de små krypen vaknat.... Hujedamej! Fick knoster tidigare ikväll då vi satt nere på gräsmattan, massor av mygg o knott. Men kunde bara inte gå in för det for förbi en jämn ström av balkläddda ungdomar i diverse fordon på väg till bal på skolan. SÅ vackra. Så fina. Så förbaskat unga. Men jag vet, att de snart fyller trettio de med... Men ikväll var deras bästa tid och jag var (som vanligt...) en patetisk tant som inte kunna hållla tårarna tillbaka då de gled förbi i den ljumma sommarkvällen...



Lisa kvällsfikar välling....



Mamman kvällsfikar ett glas vitt....

Kommentarer

Postat av: Deleine

Publicerad 2012-06-08 19:19:58

Kvällsfika is tha shit.... Fast jag får nog ta det alkoholfria alternativet ett tag tydligen....

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela