Cattas liv och tankar

Lisa calling!

Publicerad 2012-06-29 19:14:56 i

 
Hej alla!
 
Jag tycker det är härligt med sommarlov! Igår var vi på mammas jobb och åkte hiss och matade fiskarna, såååå spännande! Vi skulle även titta på fåren men de var på semester! Fick smaka en jättegod kaka som en fin tjej som heter Christina hade bakat, mums! På kvällen fick vi främmande, eller främmande o främmande, det var de som brukar vara här titt som tätt; familjen från Jala. det var kul! Jag busade med grabbarna och sedan matade jag Tommy med chips och kände på hans skägg... Precis som min pappas! 
 
Idag har jag och mamma hälsat på en jobbkompis till henne. Vi fick gott fika o titta på hennes höns. Vi brukar köpa ägg från de där hönsen, jättegoda ägg med knallgul gula! For sedan upp till Trollbyn med mamma, min kompis Mollie, hennes mamma o lillasyster. Vi åt glass och lekte och tittade på alla troll.
 
Nu ikväll är jag hos min mormor och morfar, jag ska sova här. Mysigt! Mamma är alldeles ensam hemma, måste vara konstigt då inte jag är hemma och ser till att hon inte somnar i soffan...
 
Puss o kram från Lisa
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Ville

Publicerad 2012-06-29 21:33:36

Vad söt hon är !
njut av ensamheten :))

kram ville

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela