Cattas liv och tankar

Mycket gjort på ledig dag!

Publicerad 2012-06-19 21:50:40 i Allmänt,



Idag for jag o Gustav till stugan för att klippa gräsmattan inför midsommar. Hann precis klippa klart, ta årets första dopp och sedan kom regnet! Men det var rätt mysigt att sitta inne på verandan med en kopp nykokt kaffe och höra regnet smattra på taket..

I samma veva som vi körde in på gården hemma kom lilla skrot med farmodern! Lisa har varit där och myst sedan i lördags, så man kan väl lugnt säga att hon var efterlängtad. Hann dricka påtåren med svärmor och sedan ringde de från Birsta och sa att Gustavs cykel hade kommit. Blev till att packa in oss igen i bilen för en Birsta tur, och far man till Birsta måste man uträtta fler ärenden än ett.. Så nu är kylen och frysen fylld och det vita vinet ligger på kylning. Bara att vänta in midsommar och semester nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela