Cattas liv och tankar

Räkfrossa!

Publicerad 2012-06-06 21:51:57 i Allmänt,

Igår efter jobbet for vi iväg till Porter café och mumsade räkor. Verkligen sinnessjukt gott!!! Vi åt o åt o åt o sen åt vi lite till..Även Lisa tycker att det är supergott med räkor och dessutom kunde hon smaska lite tacos som hon också gillar. Perfekt! Att det dessutom är ett tokmysigt ställe gör inte saken sämre, otroligt fint där ute!

Nöjda och belåtna for vi sedan hemåt o lilla skrot somnade i bilen så henne var det bara att bära in till sängen då vi kom hem. Himla behändigt.



 



Kommentarer

Postat av: Ville

Publicerad 2012-06-08 00:06:10

Gud vad gott.. och mysigt !

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela