Cattas liv och tankar

Tog en tur till Birsta!

Publicerad 2012-06-14 21:13:17 i Allmänt,

Efter himmelsk fotvård, vikarieinfo på jobbet och tidernas åskväder tog jag och Lisa o for till Birsta en sväng, men först släppte vi av Ida o Sofie i stenstan för de skulle på bio ikväll. Vi klackade runt ett par varv på Birsta City och lyckades då uppbringa några attiraljer till helgens happening; Rockabilly Party! Har nu snart bockat av allt inför festen så nu är det bara ett litet bekymmer kvar att lösa.. Ett stycke Chaufför. Ska inte så väldans långt för vi har lagt beslag på ett alldeles lämpligt hus vid kusten men det känns ändå inte aktuellt att cykla hem på natt/morgonkröken..



Då vi for från Birsta efter ett smaskigt besök på McDonalds, passade vi på att hälsa på pappan på jobbet. Så nu har Lisa uppdaterat sin önskelista...

Kommentarer

Postat av: Grottmänniskan

Publicerad 2012-06-15 22:17:11

Stannar några dar till i min grotta,annars skulle jag självklart skjutsat er. O kom ihåg att det är tanken som räknas...;-)

Postat av: Catta

Publicerad 2012-06-16 14:48:50

Problemet är redan löst! Klarade oss utan grottmänniskor ;-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela