Cattas liv och tankar

Energitankat!

Publicerad 2012-05-06 18:02:25 i Allmänt,

Trots att vi vaknade till en vit värld på lördagmorgon och trots att Martin jobbat på vårmässan hela helgen har det varit en mysig helg på alla sätt och vis.

Igår var det tjejdag uppe i Järkvissle och då axlade jag mitt ansvar som chaufför och skjutsade två fina flickor som blev både klippta, tacostinna och vinfnissiga. Himla trevlig em! Struntade i att lämna tillbaka den ena damen så det blev en uppesittarkväll här hemma med en massa surr, god mat och lite vin.

Började söndagen med en kaffetår hos A-K och sedan svängde jag o Lisa in på vårt eminenta Wärdshus för lite lunchbuffé. Söndagslyx!! For sedan ner till Sunnås och tittade på supergulliga lamm och höns! Lisa var väldigt fascinerad och ville ta med ett lamm hem o det kunde minsann bo i Idas rum... Men Ida var aningen skeptisk så vi hoppade det..

Avrundade Sunnåstrippen med kaffe hos mamma och pappa innan vi for hem igen.




Lite kul hur snön blev då den tinade på rutan.


 
Tokroligt med vattenlek!





 Cykeltur hos mormor och morfar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela