Cattas liv och tankar

Känns någon/några bekant?

Publicerad 2012-05-03 20:42:52 i Allmänt,



Liten ledtråd: Det är längst ner i det vänstra hörnet som det börjar bli varmt..

O året var 1974, det år då det föddes särdeles välartade exemplar!

PS Kan tycka att det är rätt spännande och att det bör nämnas som kuriosa att jag fått tidningsklippet av min svärmor som nämligen kommit fram till att hon jobbar med en kvinna som låg på BB samtidigt som min mamma och den kvinnan hade kvar tidningen. Liten värld..

Meeeeeeen!! Nu avslöjade jag ju att det är jag på bilden! Rackarns! Men visst var jag pluttig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela