Cattas liv och tankar

Morgonstund...

Publicerad 2012-05-09 13:13:33 i Allmänt,




Måste bara få säga att trots att kroppen skriker av protester för att måsta vakna i ottan så är det verkligen HELT överlägset att få gå spåret i all ensamhet tidigt på morgonen.. Bara jag, mina tankar och mina funderingar.. Det enda som stör tystnaden är en vårlycklig fågelsång och över hela vyn så finns en tendens till ett somrigt grönt skimmer över buskar och snår som bara väntar på att få explodera. Ljuvligt!!

Kommentarer

Postat av: Carro

Publicerad 2012-05-09 14:05:25

Ååååh, men det där hade ju varit sjukt behövligt som start på dagen. En riktig morgondröm.. som man bara kan glömma, men.. good for you! :b

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela