Cattas liv och tankar

På turné!

Publicerad 2012-05-04 17:13:18 i Allmänt,

Idag hade jag en sån där härlig fredag som jag aldrig annars har; Jag slutade redan kl 11! Fick hjälp på jobbet sista timmen av lilla Lisa som fick en hel ledig dag så här på fredagen. O eftersom vädret inte visade sig från sin bästa sida så gjorde vi något helt revolutionerande och korsade bygränsen! Vi startade upp på pizzerian i Indal för lite lunch och sedan besökte vi Tempo för lite handling inför helgen. Blev bara gosaker! Ost, fikonmarmelad, melon och mera ost! Mums! Bjöd sedan in oss till mamma för lite fika på em innan vi for hem till en väntande tvätthög och Nalle Puh film i soffan medan snön så "vackert" singlade ner...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela