Cattas liv och tankar

Underbara sommar!!!

Publicerad 2012-05-27 21:26:11 i Allmänt,

Den här helgen har verkligen visat sig från sin allra bästa sommarsida! Strålade sol, ljuvlig värme och dessutom både premiärbad i Brudsjön och premiärsittning på balkongen! Bådar gott inför sommaren!

 


Smutsiga barn är nog nog lite lyckligare barn.. iaf då de nyss ätit hemgjord blåbärsglass!

 
Brudsjön!



Finaste maskrosbarn!



Tokroligt i baljan!



Avslutade en härlig helg med morsdagsbuffé på Värdshuset. Lisa var dock mest imponerad av de små kakorna och smög sig iväg åtskilliga gånger för att fylla på i kakhålet...

Kommentarer

Postat av: Deleine

Publicerad 2012-05-30 11:08:44

Men OJ va stor din lilla jänta har blivit....

Postat av: Catta

Publicerad 2012-05-31 09:01:47

Ja visst har hon :-) Det går alldeles för fort...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela