Cattas liv och tankar

Halv åtta hos mej!

Publicerad 2012-11-13 22:39:39 i Vardagslyx, Vänner,

Idag körde vi igång med en egen variant av "Halv åtta hos mej". Vi är fyra stycken från jobbet som ska köra detta i fyra veckor. Men det blir en middagsbjudning i veckan istället för fyra på raken, svårt att få till logistiken annars...
 
Ska bli superspännande!
 
Kvällens bjudning stod Helena för o det var himlans trevligt, o gott! Kul att få komma o hälsa på hos personer man aldrig varit hos o dessutom få äta en trerätters middag! Lyx! 
 
 
Mumsigt värre! Kryper nu till sängs mätt och nöjd efter en mysig kväll! Längtar redan till nästa veckas meny!
 
 Meningen var att det skulle vara en bild på efterrätten här men den var så god och såg så lockande ut att jag totalglömde att fota innan jag ätit upp... Ja, så kan det gå. Men skålen är bedårande, eller hur?

Kommentarer

Postat av: Carro

Publicerad 2012-11-14 14:39:56

Näää fyfan vad fuskigt. Har suttit och prattjatat med johan om det sedan jag köpte boken för ett år sedan.

"Jooohan, nu ska till och med Catharina köra halv åtta.. alla andra kör det utom jag" Haha, lite så. Alla andra funkade ju halft som halft då man var mindre iallafall.. får se om det går hem ;)

Skoj för er om inte annat... och gott! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela