Cattas liv och tankar

lider mot sitt slut (eller nu börjar det om igen..)

Publicerad 2012-11-11 16:24:56 i

Ännu en vecka har snabbt flytit förbi. Plötsligt var det massor av dagar sedan senaste uppdateringen. O nu börjar folk höra av sig "IRL" o fråga om jag lever.
 
Så japp, I´m alive!
 
Men hade samma fråga ställts igår så hade svaret inte varit helt självklart. Men som tur är så överlevde jag gårdagen och det är ju bra.
 
I fredags hade jag nämligen en liten tjejmiddag här, eller egentligen ett klubbmöte faktiskt. Med dagordning, viktiga beslut och noggrann ekonomisk redovisning. Så. Himlans. Trevligt. Klubbade varje beslut med Fireball. O nånstans där tror jag att min allergi satte in...Men som sagt, har hämtat mej från den. Eller om det nu var en släng av Ebola, ska låta det vara osagt.
 
 Finaste Anna med klubbens pimpade maskot.
 
Imorgon är det måndag igen, ny vecka, nya utmaningar. Martin ska däremot vara hemma med Lisa o vara pappaledig några veckor. Ledig säger han.. Men allt är relativt. Städa putsa tvätta damma o middag framdukat klockan 17 dagligen till hungrig familj. Känns som jag kommer gilla att ha en hemmakarl.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela