Cattas liv och tankar

Livet på en pinne

Publicerad 2012-11-25 19:05:00 i

Så har den här söndagen snart tagit slut. Varit en skön dag med lite hemmafix och mysigt fikafrämmande av fam Jala med Presenter från Långtbortistan, det tackar vi för!
 
Igår hade vi middagsbjudning här hemma, totalt 28 stycken med både stora och små. Kan lugnt säga att det var full fart! Bjöd på buffé med lite smått o gott och sedan var det självklart ett gäng lekar. Som sig bör på kalas! Himlans trevligt!! Ljudnivån närmade sig oanade höjder och då barnens ljud började dala i takt med klockan så började de vuxnas ljudnivå att sakta med säkert återta tronen på decibeltoppen.. Men vi betade ju av både Uggla och O helga natt, (i ett fantastiskt skönsjungande i stämmor, jojo minsann!) ¨så då får man väl vara nöjd.
 
Kvällen bjöd på många skratt, stilfull dansuppvisning av Loren Agnes, mera sång och massor av "Happy moments". Gillar´t! 
 
TACK alla ni som bidrog till en toktrevlig kväll!!!
 
 
Maaaaaat!
 
 
Massor av fina onger överallt!!
 
 
O även en hel del snygga vuxna oxå!!
 
 
Livsfarliga konkurrenter på Spotify.. Show av Loren! Eller var det Agnes?
 
 Klockan tre stängde vi sångfabriken och somnade nöjda efter en himlans bra kväll! 
 

Kommentarer

Postat av: Jussi B

Publicerad 2012-11-26 21:53:34

Tack själv för en tokrolig kväll , jättegod mat och fantastiska tävlingar!!! (Som givetvis vanns av det mest kompetenta laget):-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela