Cattas liv och tankar

Grattis älskade lilla du!

Publicerad 2012-10-20 12:27:00 i

För tre år sedan fick vi en fantastisk gåva till oss! En underbar liten tös som lindade oss alla runt lillfingret! Idag fyller hon tre år. En stor tjej som sovit utan blöja i fyra nätter.. En stor tjej som pratar som hon aldrig gjort annat och en stor tjej som nästan alltid är glad och lycklig. Somnar utan gnissel vid halv åtta-åtta och sover gott heeela natten och vaknar vid halv nio dagen efter (blir väckt halv åtta vardagar..). O det bästa hon vet är gravlax, oliver och Brieost.  
 
Vi älskar dej Lisa!! Grattis på din tre års dag!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela