Cattas liv och tankar

Hejdundrande kalas!

Publicerad 2012-10-21 11:45:06 i

Då var treåårskalaset över! Hejdundrande kalas med släkt och vänner! Saknade dock allra käraste syster som låg nerbäddad där hemma med feber.. Lisa som inte velat höra talas om vare sig paket eller kalas tycktes ändå vara väldigt nöjd med alla fina presenter! Fullt ös hela dagen och hon orkade hålla ut ända till klockan 23... Men då sov hon till tio idag också!
 
Här kommer lite bilder från gårdagen.. O man kan få för sig att hon inte riktigt uppskattade födelsedagssången, men jag kan ju ha fel.
 
  
  
 
O vi som sjöng SÅ fint!!
 
                        
                                   Vill inte blåsa ut några ljus...      
                                                    
Bubblor med Agnes o Olivia
Finaste stickade tröjan som farmor stickat, både till Lisa o dockan!
 
Älskade kusinerna!!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela