Cattas liv och tankar

Kvällsmys

Publicerad 2012-10-16 18:40:04 i

 
Gjorde en riktigt god laxgryta till middag om man får lova att skryta så här på kvällskvisten... Alla barnen utom Lisa åt med god aptit. Det är kul! Lisa brukar alltid äta bra men ikväll var det inte så, men hon hade tydligen ätit sig mätt på smörgåsgurka idag på förskolan...
 
 
Nu vankas det en jordgubbssmoothie efter kvällsbadet, tror snart det är dax för nattning för både Lisa o mamman känns det som (syns det att hon har vissa invändningar mot att fotograferas numera?)..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela