Cattas liv och tankar

Aha..

Publicerad 2013-04-10 19:23:00 i Nej nu får det vara nog!,

Man har muskler där oxå! Tränade lite styrka i går kväll, vill understryka lite... Döm om min förvåning då jag idag haft träningsvärk i utsatt muskelgrupp. Utfall var inte att leka med... Krävs verkligen inte mycket för att kroppen ska skakas om och chockas över den nya behandlingen. Rätt åt den! Promenaderna flyter på, efter en vecka känns det redan lättare att gå... Upphör aldrig att förvånas att det ska vara SÅ sjukt svårt att ta tag i sin hälsa då man i grund och botten verkligen VET hur skönt det är att röra på sig och få lite bättre flås. Jag som dessutom har astma borde få spöstraff om jag inte rör på mej regelbundet! Vet ju även där sambandet mellan en bra kondition och mindre astmabesvär.
 
Så nu fortsätter vi mot målet! Ett o två, jobba på! 
 
 
 
 
Lisas finlurar o bra musik fixar morgonpromenaden!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-04-10 23:09:21

Duktiga duktiga du! Jag ska också börja röra på mig,eller ska o ska jag har tänkt att på att jag borde börja iaf. Har tom köpt nya skor för ändamålet,men det är som att fötterna trivs bättre på soffans armstöd än i nyskorna... Kämpa på:-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela