Cattas liv och tankar

Äntligen fredag!

Publicerad 2013-04-05 17:20:36 i Mitt liv som mamma,

Intensiv vecka! Fortfarande en massa nytt att sätta sig in i men fruktansvärt roligt hela tiden! Det är ju det här jag drömt om... Idag slutade jag kl tolv, käkade en lunch bestående av tonfisksallad och tog sedan en härlig promenad i solskenet innan jag hämtade upp Lisa. Gick även en sväng imorse innan jobbet och det är så sjukt gruvsamt att kliva upp ur sängen men det är väl bara att tvinga iväg kroppen, utan nåd. Men idag kan man säga att det varit en bra dag. På nåt sätt är det nog bra att vara lite offentlig, svårare att slingra sig ur det då..  
 
Tackar även bästa Maria för träningstipsen, tog o försökte mej på några nu i em.. Om det gick bra? Ja man skulle kunna sammanfatta det som att om Lisa blivit tillfrågad vad hennes mamma sysslade med hade nog svaret helt enkelt varit "Mamma är tokig hon, jäääääättetokig!"
 
Ikväll blir det fisksoppa med saffran till middag/kvällsmål. Blir ofta sena middagar på vardagarna eftersom Martin jobbar länge. Helgen är helt oplanerad än så länge, det enda vi siktar på att göra är att röja upp i trappen. Känns som om vi kan plocka undan de mesta av vinterkläderna iaf. För nu vill vi ha våååår!!
 

Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2013-04-05 20:26:05

Hihihi :-)
Ha en härlig helg min vän, själv ska jag med systra di på träning imorgon, nervööööös är bara förnamnet...
Kram

Svar: Det förstår jag :-) Ha en härlig helg du oxå <3
Catharina

Postat av: N

Publicerad 2013-04-05 23:23:02

Pepp i massor från mig! Du är så duktig som tagit steget längre än tanken...tror minsann jag hakar på! Dock inte morgonpromenaderna, det hinner jag helt enkelt inte!!! Har nog med att få upp och igång tre trötta kroppar :/


Såååå...ni är obokade imorgon......intressant...... ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela