Cattas liv och tankar

O vem tog bort måndagen???

Publicerad 2013-04-25 21:13:43 i

Har en lång tid känt det som om det bara är måndag o fredag, måndag o fredag.. Men NU vet jag inte, det verkar som om det bara är fredag, o sen fredag o så är det fredag igen...
 
Igår var jag ut o After workade med några fina sköterskekollegor, himlans trevligt och vansinnigt gott! Käkade på "Tant Anci o fröken Sara", ett helt otroligt mysigt ställe! Premiär för mej men kommer säkerligen att gå dit igen!
 
Har nu gjort fem veckor på Hälsocentralen, roligare o roligare blir det men huvudet har rätt mycket att jobba med... O i fem veckor har jag även varit mer hälsosam och rört mej mer. Provade på eljusspåret i veckan som nyss tinat fram och känner nog att jag trivs bättre uppe i skogen än på vägarna.. så bara det torkat upp lite mer så blir det nog promenader/intervall däruppe, väl dold av skogen...
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela