Cattas liv och tankar

Torsdag

Publicerad 2013-04-18 17:00:00 i Välkommen nya hälsosammare liv!,

Snart helg igen. Helt otroligt hur fort veckorna rusar iväg och det blir bara härligare och varmare ute, börjar närma sig rosépremiär på min balkong!! Ljuvliga tider!
 
Kommit igång bra med mina morgonpromenader och det är faktiskt så att jag riktigt kan längta på kvällen tills väckarklockan ringer och jag får snöra på mig skorna och ge mej ut i vårluften igen med bra, gåvänlig musik i lurarna. Ungefär en timmes morgonpromenad varje vardag känns som en fin start på mitt nya friskare liv! Funkar super med kosten också, rätt bra att inte ha tillgängligheten till fika omkring sig.. trots att det nybakta på eftermiddagen på Rutsgården smakade som en dröm.. Men har inga förbjudna saker, äter allt men mindre onyttigheter och mer frukt o grönt. O hittills går det förträffligt. Men blev ganska snabbt nertagen på jorden då Lisa en dag satt i mitt knä, kikade ner i dekolletaget och sa: Har man långa bröst och stor mage så är det en bebis där..
 
Monsterunge!
 
Ha nu härlig torsdag kväll allihopa! Nu vankas lite Candy crusch innan nattning, några laster måste man få ha kvar... :-)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela